НОЕМВРИ 2009 г. – НОЕМВРИ 2010 г. - Отдел “ККВОПМС”
Отдел “ККВОПМС”
ЦИУГ
В периода от 01.11.2009 г. до 31.10.2010 г. в „Центъра за информация и услуги на гражданите” /ЦИУГ/ към Община Пазарджик има следният документооборот:
- Общ брой обработени документи - 26 385 бр.
от тях:
- получени документи - 18 872 бр.
- изпратени документи - 3 232 бр.
- междинен обмен – 4 147 бр. /получени – 728 бр., изпратени – 3 419 бр./
Вътрешният документооборот съставлява 134 бр. /обмен на документи между различните звена на Община Пазарджик – дирекции и бюджетни мероприятия/
С най-голям относителен дял от различните видове обработени документи са:
- писма – 9 617 бр.;
- заявления – 5 747 бр.;
- молби на граждани – 3 054 бр.;
- заповеди от общ характер – 6 295 бр.;
- договори – 3 478 бр.;
- искания – 841 бр.
В посочените данни е включен и документооборотът на “Центъра за услуги” в кв. “Изток” на ул. “Марица”, № 20
ОТЧЕТ за постъпили в Община Пазарджик заявления по Закона за достъп до обществена информация /ЗДОИ/
Период – от 01.11.2009 г. до 31.10.2010 г.
В периода от 01.11.2009 г. до настоящия момент /31.10.2010 г./ по Закона за достъп до обществена информация /ЗДОИ/ в Община Пазарджик са постъпили 24 заявления от различни юридически /сдружения/ и физически лица. Те са следните:
1. “Асоциацията на производителите на екологична енергия”, гр. Варна – заявление с вх. № 18-00-3648 от 23.12.2009 г.;
2. “ПР Консулт СД” ЕООД, гр. Пазарджик – заявление с вх. № 18-00-130 от 15.01.2010 г.;
3. Петър Андреев Ангелов – председател на ПК “Комисия по предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси” при Общински съвет гр. Пазарджик – заявление с вх. № 06-00-15 от 20.01.2010 г.;
4. “ПР Консулт СД” ЕООД гр. Пазарджик – заявление с вх. № 18-00-331 от 09.02.2010 г.;
5. Петър Андреев Ангелов – председател на ПК “Комисия по предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси” при Общински съвет гр. Пазарджик – заявление с вх. № 06-00-35 от 15.02.2010 г.;
6. Фондация “Програма Достъп до информация”, гр. София – заявление с вх. № 18-00-453 от 19.02.2010 г.;
7. Гражданско сдружение за осъществяване на общественополезна дейност “Граждани за Пазарджик”, гр. Пазарджик – заявление с вх. № 18-00-1287 от 03.05.2010 г.;
8. Сдружение “Човеколюбие”, гр. Пазарджик – заявление с вх. № 18-00-1352 от 11.05.2010 г.;
9. Сдружение “Надежда-2002”, гр. Левски, обл. Плевенска – заявление с вх. № 18-00-1401 от 14.05.2010 г.;
10. Гражданско сдружение за осъществяване на общественополезна дейност “Граждани за Пазарджик”, гр. Пазарджик – заявление с вх. № 18-00-1453 от 18.05.2010 г.;
11. Фондация “Институт за пазарна икономика”, гр. София – заявление с вх. № 21-00-33 от 07.06.2010 г.;
12. Петър Андреев Ангелов – председател на ПК “Комисия по предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси” при Общински съвет гр. Пазарджик – заявление с вх. № 06-00-169 от 17.06.2010 г.;
13. Гражданско сдружение за осъществяване на общественополезна дейност “Граждани за Пазарджик”, гр. Пазарджик – заявление с вх. № 18-00-1801 от 23.06.2010 г.
14. Арх. Йордан Николов Белички, гр. Пазарджик – заявление /искане/ с вх. № 44-Й-91 от 28.06.2010 г.;
15. Петър Андреев Ангелов – председател на ПК “Комисия по предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси” при Общински съвет гр. Пазарджик – заявление с вх. № 06-00-177 от 06.07.2010 г.;
16. “Асоциацията на производителите на екологична енергия”, гр. Варна – заявление с вх. № 18-00-1959 от 08.07.2010 г.;
17. Петър Андреев Ангелов – председател на ПК “Комисия по предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси” при Общински съвет гр. Пазарджик – заявление с вх. № 06-00-190 от 15.07.2010 г.;
18. Сдружение “Човеколюбие”, гр. Пазарджик – заявление с вх. № 18-00-2046 от 19.07.2010 г.;
19. Петър Андреев Ангелов – председател на ПК “Комисия по предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси” при Общински съвет гр. Пазарджик – заявление с вх. № 06-00-208 от 27.07.2010 г.;
20. “Космо България Мобайл” ЕАД, гр. София – заявление с вх. № 18-00-2129 от 27.07.2010 г.;
21. Сдружение “Човеколюбие”, гр. Пазарджик – заявление с вх. № 18-00-2290 от 16.08.2010 г.;
22. Георги Любенов Лазаров, гр. Пазарджик – заявление с вх. № 44-Г-317 от 03.09.2010 г.;
23. Петър Андреев Ангелов – председател на ПК “Комисия по предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси” при Общински съвет гр. Пазарджик – заявление с вх. № 06-00-222 от 10.09.2010 г.;
24. Петър Андреев Ангелов – председател на ПК “Комисия по предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси” при Общински съвет гр. Пазарджик – заявление с вх. № 06-00-238 от 27.09.2010 г.
Горепосочените заявление са подадени с искания за предоставяне на различни документи от Община Пазарджик. Заявленията са отработени и исканите документи са предоставени. По подадените заявления от Гражданско сдружение за осъществяване на общественополезна дейност “Граждани за Пазарджик” са заведени три съдебни дела в Административен съд гр. Пазарджик. По едно от тях, по разпореждане на съда, са изпратени на Сдружението допълнителни документи. Другите две дела са в процес на разглеждане.
ОТЧЕТ на приемен ден на кмета на община Пазарджик г-н Тодор Попов за периода 03 ноември 2009 г. – 26 октомври 2010 г.
В периода от 03.11.2009 г. до 26.10.2010 г.
- Общ брой на гражданите, записани за приемен ден на кмета на Община Пазарджик - 604 граждани, от тях посетили приемния ден са 516 граждани.
от тях насочени към съответните Дирекции, Бюджетни Мероприятия и Отдели в Община Пазарджик, са както следва:
- по лични въпроси - 71
- Секретар на Община Пазарджик - 81
- Главен архитект на Община Пазарджик – 71
- БМ „СПЖФНСИ” – 80
- Дирекция „Териториално и селищно устройство” – 36
- Дирекция „Финансово-стопанска дейност и управление на собствеността” – 56
- Дирекция „Социални дейности” – 19
- БМ „ОСДУ” – 6
- Отдел „Местни данъци и такси” – 5
- БМ „СУОБКДП” - Пазара – 11
- БМ „Паркинги и охрана” – 13
- Дирекция „Образование и култура” – 10
- Дирекция „ГРАО” – 18
Отработени са следните въпроси, поставени от гражданите:
Секретар на Община Пазарджик:
- с молба за работа - 75; назначени - 21
- организационни въпроси - 5
Главен архитект на Община Пазарджик:
- за издаване на разрешителни за поставяне на преместваеми съоръжения, удостоверения и скици за недвижими имоти, разрешения за строеж за прокопаване; становища и др. – 17
- за незаконни строежи – 24
- по общи проекти на граждани и организации с Община Пазарджик – 15
- проверки по сигнали на граждани по имотни въпроси – 9
БМ „СПЖФНСИ”
- с молба за общинско жилище – общо 50. Настанени - 14
- за пренастаняване – 8
- за проблеми в общински жилища / ремонти / – 7
- за помещение за пенсионерски клуб клуб – 1
- за прекартотекиране – 5
- във връзка с искане за офиси и помещения за дружества, НПО, спортни клубове – 7
- във връзка с ползване на атракционно влакче за абитуриентски балове - 2
Дирекция „Териториално и селищно устройство”
- поставяне на пейки и детски площадки – 7
- във връзка с разполгане на контейнери и съдове за смет – 4
- окастряне и отсичане на дървета – 2
- тротоарни плочки – 5
- проблеми с тротоари – 3
- във връзка с канализация – 3
- във връзка с улично осветление – 2
- ремонти на улици – 7
- ремонти на читалища и пенсионерски клубове – 2
- сметоизвозване - 1
Дирекция „Финансово-стопанска дейност и управление на собствеността”
- за закупуване на общински терени и имоти – 13
- проблеми с частни и съсобствени имоти – 7
- средства за участия във фестивали, конкурси, спортни прояви, изработване на сайтове и различни видове обучения – 8
- във връзка с жалби за неправомерно отглеждане на домашни животни – съставени актове – 4
- финансиране издаването на книги на пазарджишки автори – 3
- отчуждаване на имоти – 2
- във връзка с жалби за работно време и шум на заведения в интерес на гражданите – 3
- бездомни кучета – 3
- инвестиционни намерения - 3
Дирекция „Социални дейности”
- за социални асистенти – 3
- дърва за огрев /общо 10 молби / - на 4 са отпуснати
- във връзка с настойничество и попечителство – 2
- във връзка със субсидията за спортните клубове – 3
- във връзка с организация на спортни клубове - 2
БМ „ОСДУ”
- настаняване в Дом за стари хора – 3
- във връзка с проблеми в домове за социални услуги – 3
- за работа в социални заведения - 3
Отдел „Местни данъци и такси”
- възражение за начислена такса смет или недкларирани имоти – 5
БМ „СУОБКДП” – Пазара
- по сигнали за нарушения на търговци и организацията на работа на кооперативен пазар – 4
- окосяване – 1
- озеленяване – 1
- за съдействие по облагородяване инфраструктура междублоково пространство - 6
БМ „Паркинги и охрана”
- по сигнали за незаконни гаражи – 1
- във връзка с организация на движение на пешеходци /поставяне на пешеходни парапети/ - 1
- пропуски за местодомуване – 5
- възражения за неправомерно вдигнати автомобили на граждани – 3
Дирекция „Образование и култура”
- съдействие за издаване на книги и реализиране на различни културни проекти – 11
- съдействие за настаняване на деца в ОДЗ – 2
Дирекция „ГРАО”
- издаване на удостоверения - 18
Към кмета на Община Пазарджик са отправени и други въпроси, а именно:
- инвалиди и хора с проблеми за пътуването с обществен транспорт - 3
- за съдействие за лечение в лечебно заведение - 1
- съдействие на православно просветно дружество - 1
- във връзка с довършване на храмове в населените места на общината -5
- насочени към кметове на населени места за съдействие – 4
- насочени към различни държавни институции – 3
- различни частни инициативи от граждани и фирми - 7
- оказана лична финансова помощ от кмета на общината /във връзка с проекти, кампании за набиране на средства за нуждаещи се хора и др./ - 12
Голям брой от гражданите влизат в приеман ден по лични въпроси, за да благодарят на кмета на Община Пазарджик за оказаното им съдействие, да подарят книга или да го поканят на различни обществени културни, спортни и др. мероприятия.
ОТЧЕТ на приемен ден на зам.-кмета на община Пазарджик г-н Петър Петров за периода 04 декември 2009 г. – 27 октомври 2010 г.
В периода от 04.12.2007 – 27.10.2010 г.
- Общ брой на гражданите, посетили приемен ден на зам.-кмета на Община Пазарджик – 398 граждани,
от тях насочени към съответните Дирекции, Бюджетни Мероприятия и Отдели в Община Пазарджик, са както следва:
- по лични въпроси - 77
- Секретар на Община Пазарджик - 30
- Главен архитект на Община Пазарджик – 45
- Управител БМ „СПЖФНСИ” – 40
- Директор Дирекция „Териториално и селищно устройство” – 98
- Директор Дирекция „Финансово-стопанска дейност и управление на собствеността” – 22
- Директор Дирекция „Социални дейности” – 10
- Ръководител БМ „ОСДУ” – 3
- Началник Отдел „Местни данъци и такси” – 18
- Управител БМ „СУОБКДП” - Пазара – 13
- Управител БМ „Паркинги и охрана” – 18
- Дирекция „ГРАО” - 9
- Г-н Петров - 15
Отработени са следните въпроси, поставени от гражданите:
Секретар на Община Пазарджик
- с молба за работа - общо 27, назначени - 7
- организационни въпроси - 3
Главен архитект на Община Пазарджик
- за издаване на разрешителни за поставяне на преместваеми съоръжения, удостоверения и скици за недвижими имоти, разрешения за строеж за прокопаване; становища и др. – 18
- за незаконни строежи – 11
- по общи проекти на граждани и организации с Община Пазарджик – 1
- различни видове проверки по сигнали на граждани по имотни въпроси – 13
БМ „СПЖФНСИ”
- за общинско жилище – 36 общо. Настанени - 3
- за закупуване на общински жилища – 2
- за пренастаняване – 2
Дирекция „Териториално и селищно устройство”
- поставяне на детски площадки – 12
- във връзка с разполгане на контейнери и съдове за смет – 10
- окастряне и отсичане на дървета – 7
- тротоарни плочки – 11
- проблеми с тротоари – 2
- във връзка с канализация – 13
- във връзка с улично осветление – 4
- във връзка със запушени шахти – 1
- ремонти на улици – 7
- преасфалтиране междублоково пространство – 2
- поставяне на пейки – 5
- допълнително почистване на улици – 1
- във връзка със спирките на обществен транспорт – 5
- екологични проблеми – 1
- дупки по улиците – 1
- озеленяване - 7
Дирекция „Финансово-стопанска дейност и управление на собствеността”
- за закупуване на общински терени и имоти – 6
- проблеми с частни и съсобствени имоти – 6
- средства за участия във фестивали, конкурси, спортни прояви и др. – 2
- във връзка с жалби за неправомерно отглеждане на домашни животни – съставени актове – 2
- финансиране издаването на книги на пазарджишки автори – 1
- във връзка с жалби за работно време и шум на заведения в интерес на гражданите – 1
Дирекция „Социални дейности”
- за социални асистенти – 1
- дърва за огрев - З
- социални помощи – 4
- относно субсидията за спортните клубове - 1
БМ „ОСДУ”
- настаняване в Дом за стари хора – 2
- във връзка с искания на пенсионерски клубове – 1
Отдел „Местни данъци и такси”
- по сигнали за нарушения в търговски обекти – направени проверки и съставени актове за нарушения – 4
- възражение за начислена такса смет – 6
- във връзка с неплатени задължения /глоби, актове/ - 8
БМ „СУОБКДП” – Пазара
- по сигнали за нарушения на търговци на кооперативен пазар – 6
- озеленяване – 1
- във връзка с промяна на схемата на масите - 5
БМ „Паркинги и охрана”
- по сигнали за незаконни гаражи – 2
- във връзка с организация на движение на пешеходци /поставяне на пешеходни парапети/ - 4
- по повод неправомерно паркирани автомобили – 1
- местодомуване на автомобили по постоянен адрес - 6
Към зам.-кмета на община Пазарджик са отправени и други въпроси, на които гражданите са получили отговор, а именно:
- с искания за разсрочване на задължения - 24
- във връзка с инвестиционни намерения - 2
- състоянието в „Тролейбусен транспорт” – Пазарджик – 3
- по лични въпроси – 12